22 Aralık 2009 Salı

Âhir Derbi'ye Doğru...



Blogu 2007 Aralık’ta açmış, 7 aylık bir test sürüşünün ardındansa tavan arasına kaldırmıştım. Bunda ilk başlarda 3 aya yakın bir süre İstanbul dışında ve internete sadece 146’dan bağlanabilen bir durumda olmamın etkisi de büyüktü. Sonrasındaysa yüksek lisans tezi üzerine çalışmalar ve bunun gitgide bir kitaba benzediğini görmem dolayısıyla da ciddi ciddi bir kitap hazırlığı içine girmem ‘boş vakit’ konusunda elimi kolumu bağladı.

Kitabı Mayıs sonunda tamamlamayı planlıyorum. Ondan sonrasında da anlaşabileceğimiz bir yayınevi arayışına gireceğiz. Tüm bu işler hallolduktan sonra buradan kitapla ilgili daha detaylı bilgileri de geçerim. Yılbaşına kadar yoğun tempo devam edecek, Ocak sonundan itibarense üzerimdeki yükün iyice hafiflemesini umuyorum. O tarihten sonra blogu da doğru düzgün bir şeye benzetmek için çabalama niyetim var.

Önümüzdeki 3-4 hafta içindeyse pek buraya uğrayıp yazı yazacak vaktim olmayacağından, bu sürede yaklaşık iki sene önce yazdığım bir futbol öyküsünü koymayı düşünüyorum bloga. FourFourTwo’da çalıştığım dönemde sürekli orijinal edisyondan çeviri yaparken “More Than A Game” köşesinden esinlenmiş ve hayali bir “Cennet-Cehennem derbisi” üzerine, “More Than A Game”deki işlenişe uygun bir tarzda bir öykü yazmıştım. Üzerinde son birkaç düzenleme daha yaptıktan sonra bu gece veya yarın “Âhir Derbi” bir aksilik yaşanmazsa burada olacak...

Hiç yorum yok: