24 Ocak 2008 Perşembe

15 Yıl Oldu...



Gericilerin, yobazların, aydınlığa karşı düzenlediği en kahpece saldırılardan birinin üzerinden 15 yıl geçti. Katiller hâlâ ortada yok. Mumcu’nun hangi güçlere karşı mücadele ettiği belliydi. Ancak suikastın ardından kimse o güçlerin üzerine gitmeye cesaret edemedi. En başta da bunu yapması görevinin bir gereği olanlar... Zaten öncesinde Abdi İpekçi, Turan Dursun, Çetin Emeç, Bahriye Üçok, Muammer Aksoy da aslen Üç Maymunların kurbanıydılar. Sonrasında Metin Göktepe, Ahmet Taner Kışlalı ve Hrant Dink de aynı Üç Maymunun yüzünden canlarından oldu. İşin kötüsü gidişat değişecek gibi de görünmüyor. 10 sene sonra da muhtemelen “Çeyrek Asır Oldu” başlıklı yazılar yazar, kendi kendimize söylenip durduğumuzla kalırız.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Onur;
yayinlamasan da olur, sen bilgilen diye yaziyorum.

gerici ve yobazlar, ya da belirsiz katiller yok. vuran, bomba koyan belli ve yakalandilar bunlar.

istersen bu konuyu su an ergenekon operasyonu diye icerde tutulanlar ya da benzerleriyle de iliskilendir.

Turkiye kamplara bolunmustur, islamciylari Aleviler, solcu, aydin Alevileri de sunni yobazlar, Turkleri Kurtler katleder ezberini bozalim..

Yine isimsiz..

Adsız dedi ki...

Onur yine bilgi olmasi icin su haberleri yeniden oku rica ediyorum.

http://www.tumgazeteler.com/haberleri/ferhan-ozmen/


kimsin necisin diye dertlenme, ozur dilerim bu durum icin.

Onur Erdem dedi ki...

Bahsettiginiz haberleri okuduk vaktinde. Umut operasyonu hic de tatmin edici bir calisma degildi, atesin kullenmesi icin birtakim piyonlar kullanildi sadece. Kimse her seyi acik acik ortaya dokebilecek durumda degil. Boyle bir rahatlik olsaydi zaten Ugur Mumcu da oldurulmezdi.

Adsız dedi ki...

umut operasyonunu, ferhan ozmeni bilirim, ama ben tatmin olmadim demek baska, katiller kimbilir nerde, yobazlar aydinligi karartti demek baska bence. derdim thats the fudbil blogunda siyaset konusulsun degil, gercek her neyse daha dogru aktarilsin. devlet icinde devletlerin ipi yakalanmisken bir kez daha birakilmaz umarim.

Coskun Celik dedi ki...

Metin Göktepe ve Uğur Mumcu aynı satırlarda mı ben mi yanlış okudum? Kaleci Sabri Dino'yu da yazsaydın be Onur. Kendisi mi atladı birisi mi denize attı.

Onur Erdem dedi ki...

Coskun, olaya sadece "faili mechul" veya "suikast" olarak baksaydim dedigin dogruydu ama benim nazarimda oraya yazdigim isimlerin ortak noktalari "siyasi nedenlerden dolayi goz yumulan cinayetlere kurban gitmeleri."

Sonucta Metin Goktepe Evrensel degil de atiyorum haftasonu gazetesinin foto muhabiri olsaydi, duvardan dusmezdi (!)